Google AdWords (linki sponsorowane)

Słowa, słowa… nic ponadto?

Słowo cały czas jest podstawową jednostką komunikacyjną w Internecie. Mimo wielu treści multimedialnych, cały czas czytamyInternet to wielka książka. I nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przy konkretnycch i dopasowanych do naszych potrzeb słowach pojawiały się reklamy naszej marki.

Google AdWords Pay Per Click
 to usługa, która pozwala podłączyć reklamy przy konkretnych słowach pojawiających się w Internecie. Konsument czytając np. artykuł o sportowych samochodach, napotyka w nim wyróżnione słowo opony. Po najechaniu na nie myszką, zobaczy reklamę sklepu z oponami.

Dodatkowo za pomocą Google AdWords jesteśmy w stanie dotrzeć od osób szukających naszej oferty, konkretnego produktu czy usługi. Internauta za pomocą wyszukiwarki Google szuka konkretnych informacji, obok naturalnych wyników mogą pojawić się Twoje reklamy.

Dzięki temu narzędziu możliwe jest umieszczanie reklam tam, gdzie mogą być użytkownicy zainteresowani konkretną ofertą oraz tam, gdzie jej szukają.

Z nami poznasz najlepsze pozycje ;-) - wyślij zapytanie ofertowe.